Czas i koszt dostawy

Dostawa może być zrealizowana za pośrednictwem zewnętrznej firmy przewozowej, a w uzgodnionych przypadkach również bezpośrednio przez naszego kierowcę. Koszty dostawy zamówionych towarów w wysokości podanej w formularzach zamówienia ponosi Klient.

Zamówiony towar można także odebrać osobiście w siedzibie firmy PRYMUS, po uprzednim zgłoszeniu takiego zamiaru i umówieniu terminu odbioru.

PARAMETRY PRZESYŁKI:

*PACZKA POCZTEX 48: 30,0 x 25,0 x 15,0
*PACZKA INPOST 41,0 x 38,0 x 64,0
*PACZKA DPD: wysokość + szerokość + długość =< 300 cm; max długość: 175 cm
**PALETA DPD: 80x120x180 cm

UWAGA: 
W przypadku zamówienia produktów o niestandardowych wymiarach, lub takich, których dostawa wymaga zachowania szczególnych środków ostrożności, albo niezbędne okaże się nadanie większej ilości paczek, bądź wysłanie towaru na palecie, koszt dostawy może okazać się wyższy niż podany w formularzu zamówienia. W takim wypadku Klient zostanie poinformowany elektronicznie o zmianie wartości zamówienia. Sklep przystąpi do realizacji zamówienia dopiero po zaakceptowaniu przez Klienta nowych warunków dostawy.

Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13.00 opuszczają nasz magazyn tego samego dnia, z wyjątkiem zamówień z opcją płatności przelewem, które są wysyłane niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty.

Średni czas realizacji dostawy od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi wynosi:

  • Paczkomaty Inpost: 1 - 2 dni robocze
  • Kurier  DPD: 1 – 2 dni robocze
  • Pocztex 48: 2 dni robocze

W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem termin realizacji takiego zamówienia może się wydłużyć, o czym Kupujący zostanie niezwłocznie zawiadomiony. Jeśli Klient nie wyraża zgody na dłuższy czas oczekiwania, ma prawo zrezygnować z zamówienia a dokonana zapłata za towar zostanie zwrócona.

Jeśli podczas dostawy towaru Klient zauważy, że opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub naruszenia, prosimy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Pomoże nam to w złożeniu reklamacji i dochodzeniu ewentualnych roszczeń u przewoźnika, który był odpowiedzialny za przesyłkę.